Lokakuu loppuu ja toivottavasti myös sateet ja tuulet, lumikin olisi suotavaa kun ei vaan liukkautta tulisi nyt siellä oli kyllä kuiva keli vaikka en ehtinyt tänäänkään sauvalenkille tai sitten se on pelkkää laiskuutta.
Oli monta kommenttia eiliselle päivälle niistä pidän kun on van suomenkielellä enhän minä muuta ymmärrä.

Tänään olin poikieni kanssa Osuuspankin lakiosastolla asioita hoitamassa ja on hyvä että edes yksi asia on kunnossa,kerrankin olimme kaikki koolla sitä tapahtuu harvoin noin asioitten puitteissa.
Huomenna on aikomukseni viedä osa papereista Osuuskuntaan ja iltapäivällä on parturissa käynti, tällä viikolla on ollut jokapäivä johonkin meno ja se ei oikein sovi minulle tahtoo mennä pää sekaisin jollei jo olekin.

Kaupungilla oli jo koristevaloja mahtoivatko enteillä jo joulua en saanut oikein selville, kävelimme Jorman kanssa keskustaan ja hän meni bussiin ja minä Sokokselle lihaosastolle olen yleensä käynyt lihat sieltä kun täällä on kaikki valmiiksi paketissa on jonkunlainen epäluulo sen laadusta lieneekö aiheellista.