Ei eilenen päivä toistunut tänään, pimeää on ollut ja satanutkin, vaikka eilen toinen taksikuskeista sanoi että yöksi on ,siis viime yöksi, on luvattu pakkasta ja lumimyrskyä että puita kaatuilee, ei mennyt ihan nappiin ennustus.Aamulla huimasi päätä monta tuntia että huonekaluista kiinni pitelin ja nukutti vaikka nukuin 22-07. sen pitäisi jo riittää. Sitten join toiset kahvit klo 11.00 ja laittelin päälleni ja läksin bussilla kaupunkiin.Perjantaina kun tein siellä ostoksia myyjät kyseli niitä lappuja Yhteishyvästä ja enhän minä ollut nähnytkään kun niitä on niin monta lehtistä päällekkäin.

Nyt katselin ja näin että olisin saanut 20e alennusta ja eikun laput pussiin ja tielle, juuri olin siellä kun kauppa aukesi 12.00 oli paljon väkeä odottelemassa eiköhän niillä ollut kelloa, pyytäisivät pukilta. Kyllä se asia juuri niin hoitui mutta aikaa siinä meni, ensin minä olin palauttavbani ne tavarat ja sain rahat ja sitten maksoin uudelleen ja 20e vähemmän siis näin luistavaa on tämä kaupan teko. En sitten kyllä mitään ostanutkaan vaan tulin bussilla poiskin ja nälkäkin oli vaan eräs naapurin rouva tulee heti kun pääsen kotiin ja niin nytkin. Hän sanoi että mies käski tulla kysymään mitä minä teen sen sähköjutun kanssa, siihen kun tulee pieniä muutoksia, sanoin etten mitään voivat lähettää kulutusta vastaavan laskun joka kerta.No sitten kun hän kertoi koko suvun tapahtumat ruotsissa ja suomessa olikin jo ilta ja nälkäkin oli hävinnyt. Näin meillä näin joulun edellä.