Siinäpä sitä on taas yksi päivä mennyt arestissa, sen verran kävin että naapurissa synttärikahvilla, siellä oli monta kovin puheliasta henkilöä etten oikein kuullut kenenkään puheesta mitään kun moni puhuu kerralla, eihän se heidän vikansa ole jos en kuule vaan on ikävä kuunnella porinaa josta ei saa mitään selvää.Tämä syntymäpäiväsankari täytti 75v ja lopetti omalla autolla ajon, kokeilee bussikyytiä hänkin.

Kun olin jo siellä naapurissa soi puhelin ja naisääni kysyi onko meillä asiat kunnossa, vähän äimänä sanoin että kyllä minulla pitäisi olla kysyin että kenen kanssa puhun hän sanoi nimensä ja liikkeen nimen jonka kanssa minulla ei pitäisi olla mitään asioita kesken, sitä olen nyt tässä miettinyt että mitähän tämä tarkoitti, niitä väripatruunoita sieltä olen viimeksi hakenut mutta nekin maksoin ettei siinä pitäisi ainakaan mitään olla muistelemista.Sitä ei aina tiedä mistä mielenvaivan saa.

Alkaisi huomenna se kirkontupakin vaan taidan jättää vielä menemättä jos olis varmempaa niin kun ei tämä olo ole vielä ihan terveentuntuista,  ehdin minä vielä siellä käydä talven mittaan.