Vaihtelevaa säätä on ollut tänäänkin, aamupäivästä oli pilvipoutaa ja keskipäivällä vähän kitkkaampaa ja nyt sataa vettä.Senverran olen kuntoillut että aamulla kävin kuntosalilla ja pesin kylpyhuoneen  ennen suihkuun menoa. Päätimme sen naapurin rouvan kanssa kun hän tiesi ettei talossa ole montakaan asukasta että emme ala puuhata lettukestejä. Sitten kuitenkin päivällä soi puhelin ja kutsuttiin huvimajaan joku oli paistanut lättyjä toinen keittänyt kahvia, kolmas vienyt pullaa ja jäätelöä minä vein mansikoita kun tuntui ettei siellä enempää tarjottavaa tarvita. Seitsemän naista meitä siellä oli joten juttelemaan  pääsimme, osa  lähti välillä saunaan ja me viimeiset  olimme varmaan kolmetuntia juttelemassa ja oli ihan kivaa.

Jokaisella meillä on oma tarinamme ja niitten ympärillä keskustelumme liikkui. Poikani jonka perheeseen menen huomenna soitti päivällä ja sovimme tarkemman ajan ja minä varasin jo kyydin huomiseksi, Ruuhkaa sielläkin oli että kauan joutui odottelemaan ennenkuin pääsi kertomaan asiansa, no eihän minulla ollut kiirettä mihinkään. Huomenna onkin Jorman ja Jarnon nimipäivä kun muistaisin soittaa Jarnolle hän asuu Bilnäsissä.

Minulla on täällä sisällä Koristemandariini ja siinä on kukkia ja hedelmiä, hedelmien kuoret ovat makeita ja hyvän makuisia vaan itse hedelmä on hyvin kirpeä, mutta kaunis se on vihreiden lehtien välissä näkyy keltaiset hedelmät. en ole aikaisemmin sellaisia nähnytkään ja puutarhalla sanottiin että jos on kurkku kipeä hedelmän syöminen parantaa, en ole kyllä kokeillut mutta syönyt olen.