Aurinkoinen sää on tänäänkin ollut eikä tuulikaan  niin kovin voimakas, ulkoillut olen sen verran että kävin kukkakaupassa kukkia kun olin menossanimipäiville.Jouni ja Jouko kävivät päivällä kun oli se nimenkirjoitus valtakirjaan. Jouni tuli aikaisemmin ja vaihtoi sammuneet lamput uusiin, heti annan tehtäviä kun joku sisälle astuu. Kahvit joimme ja juttelimme  oli mukava pitkästä aikaa jutella pokien kanssa, Jorma soitti kun olin kyläpaikassa, emme kauan jutelleet .

Meitä oli siellä kaksi vierasta ja hauskaakin oli he ovat kovia vaihtelemaan verhoja ja huonekaluja molemmat ja suunnittelevat vielä minullekin, minä olen ohittanut jo sen vaiheen elämässäni, olen tyytyväinen entisiin. Emännällä oli siellä suuria kukkasia joihin he kaksin olivat mullat vaihtaneet, oli suuret painavat ruukutkin. Hyvää tarjottavaa hänellä oli vaan miesten 30km hiihto sotki vähän kun piti sitä katsoa ja jännätä, suomalainen oli jossain välissä ensimmäisenäkin vaan kaatui ja jäi 26, harmillista..Ymmärrykseni mukaan hiihdot loppuivat tänään, minä en ole niin kovin paljon katsonutkaan vaan toisten kanssa on mukava katsella ja keskustella. Eilen kun oli missikisat ajattelin heti kun käytiin osallistujat läpi ajattelin että Pia Pakarinen  oli mielestäni kaunein ja hänestä tulikin missi.