Alkaa olla juhannus lopuillaan, aurinkoista on ollut koko päivän vaan ei kovin lämmintä 13 astetta on nytkin ja tuuli on aika voimakas. Sauvalenkillä kävin tänäänkin aamulla, kävellessä kyllä tarkenee mutta mielestäni oli kylmempää kuin eilen. Jumalanpalveluksen kuuntelin radiosta ja ruokaa laittelin ja söin . Kävin sitten kutsumassa naapurin pariskuntaa kahville  ja he tulivatkin iltapäivällä ja viihtyivätkin jonkun aikaa, mukavia ihmisiä.

Minä olen räplännyt puhelimeni sekaisin, toissa iltana otin yhden kuvan ja sem nyt on kiivaasti kiinni ei juuri saa siirtymään millään, ajattelin lähteä aamulla käymään Elisassa jos laittaisivat kuntoon, voivat nauraa kyllä minun askareilleni, hävettää kyllä mennäkin sinne. Sinne oli jo eilen ilmestyn yt viesti vaan tänään vasta sain auki ja se oli Jarnolta. Jarno on sellainen poika joka muistaa välillä minuakin vaikka on itsellä niin monta työtä keskeneräisenä ettei luulisi ehtivän. Onkohan se Kaisa käynyt lääkärissä tänään kehoittelin eilen että saisi antibiootti kuurin ennenkuin lähtevät Naantaliin, oli niin nuhainen ja flunssainen eilen.

Kyllä siellä tuolla penkeillä puistossa on istujia riittänyt  joka päiväksi vaikka viileääkin on, mutta nuoret tarkenee paremmin kuin me vanhat mummot ja onhan se mukavaa olla toisten nuorten seurassa juhannuksena, niinhän sitä minäkin olen ollut silloin kun olin nuori vaikka siitä on niin paljon aikaa ettei luulisi enää muistavan kaan vaan jotain on jäänyt muistiin.