Hymy Hiki virtaa pitkin pintaa tänäänkin, hienoa kun on todellinen kesä, tänään olen ollut laiskan sitkeä, ei polkemista eikä lenkkiä, tämä ei voi jatkua, syy kaikkeen tähän on siinä kun aamuyöstä avasin parvekkeen oven ja sitten viileässä nukuin liian pitkään, hyvä selitys vai mitä?Silmänisku

Olen minä pessyt koneellisen pyykkiä ja silittänytkin kun kuivuvat niin nopeasti ja kaikkea pientä askaretta kun en keksinyt enää muuta plankkasin kaikki kenkäni joita en ehkä voi edes pitää ,mutta on ne siistin näköiset. Kiitos Eija kommentista olen siitä edelleenkin vihainen kun ihminen vanhenee luullaan että voi höynäyttää kuka vaan.Huuto

Tänään ehdin olla keinullakin päivällä koko illan siellä onkin ollut väkeä pilvin pimein, siihen keinun viereen kun voi tuolejakin nostaa ja oli nostettukin mutta minä kun en aina jaksa niitä samoja juttuja kuunnella vaikka itse olen juuri samanlainen höpöttäjä.Nauru

Soitin aamulla Ailalle kun Jouni lupasi ottaa sen telkun ja digiboksin niin kerroin hänelle ja Jouni on varmaan tänään hakenutkin, soitin myös Kuusiston Liisalle kuumaa hänkin kertoi heillä olevan vaikka asuu Verkarannassa veden äärellä, soitin myös Pirkolle olivat eilen tulleet sieltä saaristosta, olihan heillä loistavat ilmat ainakin.

Keskustelupalstalla juttelimme siitä kuinka helppoa oli kun olimme lapsia kun ei tiedetty mitään pahasta maailm asta kun ei ollut televisiota eikä monella radiotakaan kännykästä puhumattakaan eikä ollut kiirettä kellään kun ei kulkenut busseja eikä oltu mihinkään menossakaan. Ja uskottiin että lapset löytyvät saunanlattian alta tosin myöhemmin jouduimme toteamaan ettei ollut totta vaikka meidän piti pysyä totuudessa.Viaton