Tänään on ollut hyvin sumuinen sää, pakkastakin on ollut ainakin aamulla liki 20 astetta päivällä hiukan hellittänyt, maisemat ovat kauniit vitivalkeata lunta ja huurteiset puut, nauttikaamme nyt siitä.

Ulkona olen käynyt ainoastaan viemässä roskat ja lehdet laatikoihin tuntui viima niin kylmältä etten sitten enempää ulkoillutkaan, kävin nyt juuri katsomassa ikkunasta kun kuuluu pauketta että joko on rakettien paukuttelu alkanut vaikka ei ole vielä vuoden vaihdekaan, enhän minä mitään nähnyt kun ulkona on pimeä ja sisällä valot.

Päivällä soitti eräs tuttavani Annalasta voiko hän tulla käymään kun tulee käymään viereisessä kaupassa, tokihan se minulle sopi kun kotona olin, kahvit keittelin ja juttelimme vaan vähän kaduin hänen kutsumistaan kun hän teki minulle melko rankan diaknoosin, paksunsuolen syöpä, enhän tiedä vaikka olisikin vaan ei hänen luulisi sitä tietävän kun ei lääkärikään vielä puhunut siitä mitään, ajattelen sitä kuitenkin kun hän otti sen esille.

Oloni on ollut hyvä ja sanoisin melkeimpä normaali ettei sen perusteella voi mitään arvioida, suihkussa kävin ja katselin Poirotin vaikka en siitä niin kovin pidäkään, hän on niin pikkutärkeä mies.

Odottelen jos siskoni ilmestyisi skypelle ovat olleet eilen illalla Maipilla ja olisin kuullut kuinka hän jakselee, kyllähän hän voi illanmittaan ilmestyäkin kun odottelen kärsivällisesti.