Vaiherikas päivä sanoisin, kävin ensin kirkotuvan kevätjuhlassa ja tulin sitten laittamaan ruokaa kotiin Ymi oli jo kuorinut perunat jotka laitoimme kiehumaan ja minä olin ottanut aamulla pihvit sulamaan pakasteesta ja kuinka helppo olikaan paistaa valurautapannulla. Söimme ja minä menin suihkuun koska Ymi oli luvannut laittaa hiukseni pesun jälkeen. Läksimme kaupunkiin koko joukko Carokin oli mukana, minulle oli tullut viesti silmälaseista että voi hakea ja Ymi vei minut sinne ja sieltä kävelin Terveystalolle lääkärille. Hyvin kaikki oli ja tulin kotiin kun Ymin oli tarkoitus etsiä farkkuja  vaan he olivatkin jo kotona..

Olen tyytyväinen että olen saanut sen lääkärissä käynnin tehtyä ja myöskin silmälasit  olen saanut kun vaan vien vielä entiset ostamaani kauppaan ja puran kaupan.Jaa pitääkin soittaa Kaisalle joko he pian ehtivät tulemaan  tai voinko minä mennä katsomaan lapsia, ovat nyt varmaan väsyksissä matkasta vielä. Sateet voisivat jo loppuakin vähäksi aikaa kun luonto jo virkistyi.Jenni Tuomala oli lähettänyt uuden osoitteen ja myös poikaystävänsä nimen, aion lähettää hänelle jonkun kortin.

Nyt min ulla on kirjoitus suoni tyrehtynyt eikä löydy mitään asiaa ja toisaalta on vieras ja velvollisuuteni on seurustella hänen kanssaan puhui jo huomenna lähdöstä en tiedä vielä varmaksi kai se ilmastakin riippuu ei vesisateella viitst leirialueelle mennä jos katon alla on mahdollisuus yöpyä, katsotaan kuinka huomenna on sää.