Kyllä minä olen nyt nukkunut monena aamuna klo8.00 vaikka menen usein nukkumaan klo 22.00 aikaan vaan hyvähän se on että unta piisaa ettei ole päivät niin pitkät kun ei ulkoillakaan voi pakkasten takia.Harvoin muistan mitä unta olen nähnyt mutta tänään muistin, oli mahdottomasti likapyykkiä monessa pussissa ja oli minun piti huolehtia ne pestäväksi ja olin hyvin ahdistunut siitä. Jos unet jotain tietävät se ei ainakaan tiedä hyvää.Kyllä tänäänkin pakkasta oli melkein 30 astetta vaan kirkas aurinko alkoi paistaa ja valaista valkeita hankiamme.

Hetken mietittyäni tilasin auton ja läksin käymään kaupungissa ja kävin siinä pienessä hattuliikkeessä Näsilinnankadulla ja ostin itselleni myssyn, vaikka se oli kaksinkertainen modisti halusi laittaa siihen silkkivuorin samaan hintaan  eikä ottanut sitä hintaakaan kun siinä oli. Olemme jo sillälailla tuttuja että käyn päähineeni aina sieltä ja hän on monesti tehn yt minulle sellaisen kun olen halun nut jostain huovasta eikä ole ollut sen kalliimpi kuin valmiina sovitetutkaan. Kävelin sieltä Sokokselle vaan sieltä en ostanut mitään samanväristä kaulaliina katselin vaan en löytänyt.

Kotiin tultuani leivoin luumukakun jos sattuisi joku käymään joskus, suihkussakin kävin jo päivällä kun olin leipomisen jälkeen niin hikinen olo., nyt on kello 17.23 ja pakkasta on 18 astetta, saa nähdä joko huomenna pääsisi ulkoilemaan sitäkin alkaa kaivata pitkien kotona vietettyjen päivien jälkeen. Lähetin Eijalle tekstiviestin ja onnittelin nimipäivän johdosta ,puhelimeen hän ei vastannut oli varmaan leipomassa hänkin.