Kyllähän nämä tunnelmat on vähän pitkän sitkeät, ei ole ketään käynyt eikä soitellutkaan kun Jorma kun näki että minä olin soittanut en huomannut kysyä aikaisemmin että muistiko etsiä  matkallaan hautalyhtyä kun entinen oli viety Paavon haudalta, vaan sanoi ettei löytynyt, sekin olis tärkeätä saada maahan ennen kuin maa jäätyy. Kyllähän niitä on hautausliikkeissä vaan siellä ne on kaikista kalleimpia, vaan sieltä kai minä sen edellisenkin ostin. Säässä ei ole ollut mitään vikaa v aan en silti ole saanut itseäni lenkille, kuntosalilla kävin pyörää polkemassa 10 min. sen saa tehdä kolmesti viikossa ja vähitellen nostaa kertoja ja aikaa.

M inun täytyy varmaan kutsua korjausmiestä käymään tämän koneen takia siinä on muutakin vikaa kun skypen puuttuminen, en saa ent.galleriaankaan kuvaa laitettua kun n yt se on nimellä minä.Aina kun  muutetaan jotain se menee huonommaksi ei vaan minun  mielestäni vaan monien muidenkin jotka ovat taitavampia koneen käyttäjiä kuin minä. Minulla on käsitys että siellä taas se englannin kielinen ohjelma tunkee väliin, niin se oli joskus aikaisemminkin. Siinä on vaan aina juttukaveria siksi pidän siitä vaikka monet vähättelevät  joilla ei ole esim. siskoja joitten kanssa jutella. N o onhan sitä tullut ennenkin toimeen vaan silloin on päässyt liikkumaan eritavalla.